lördag 17 oktober 2009

Kurs - Bli med Trädgård

Bli med Trädgård-
min trädgårdskurs lanseras och DU får tillfälle att gå den!


KURS - http://www.minkurs.se/blimedtradgard/

Ett gediget arbete har genomförts och resultatet har blivit en kurs på grundnivå som tar itu med just det där första mötet med DIN drömträdgård. En internet baserad trädgårds kurs, hur funkar det?
Ta en titt, på Kursupplägg och Kursplanen!

Trädgård har alltid legat mig varmt om hjärtat och när jag för några månader sedan fick en förfrågan ville jag verkligen försöka att skapa en grundkurs i trädgård som var internet baserad.

När jag "Blev med trädgård" var det många misstag som gjordes och det var svårt att få konkreta hjälp eftersom jag inte visste var jag skulle börja eller vem jag skulle fråga. Här har ni alla som håller på att "Bli med trädgård" eller precis funnit intresse för trädgården en jätte chans. Starthjälpen hittar du i Bli med Trädgård

En bra bit på vägen har jag kommit sedan jag först stod där och var med Trädgård, jag har läst en KY-linje (Trädgård), startat bloggar och tack vare alla härliga kontakter har jag fått - konkreta, nyttiga tips, som jag använder i min egen trädgård och vill nu dela med mig av till er alla.

Marias Trädgårdsblogg kommer framöver även att vara en kursblogg. Här kommer kursdeltagare kunna kommentera, diskutera, ställa frågor, ifrågasätta eller (om de är riktigt modiga) visa upp sina alster. Jag ska förstås försöka vara så närvarande som jag bara kan!


LANSERINGS ERBJUDANDE!!!
Ni får 20 % rabatt på en redan billig kurs - 349 kr med 20% ger 279 kr Koden ni måste skriva in är Maria Berg Lanserings erbjudandet gäller fram till 30 November 2009.

Som extra bonus kommer jag att LOTTA UT EN GRATTIS KURS till alla som anmäler sig till kursen innan 30 November 2009 - en perfekt julklapp för någon som "Blivit med Trädgård" eller precis fått upp ögonen för trädgården.

Ingen vill köpa "Grisen i säcken" - så därför erbjuder jag lite smakprover ur kursen:
Intervju med Asta
Förslag på Böcker
Du kan själv läsa kursupplägg och kursplanen HÄR

Hoppas ni hänger på, eller har vänner, bekanta som kanske precis "Blivit med Trädgård".
Kursledaren
Maria Berg

Ps. Vill ni gå en annan kurs titta på utbudet på minkurs.se