söndag 3 januari 2010

365 nytagna bilder!

Hå å hej,
på er där ute. Min halsband blogg går i vila
och här kommer nu att presnteras det 365 fotona
som skall tas under 2010 på givna tema.

365 Foton 2010
Fotoutmaningen som varar hela året

Vill du vara med?
Besök vår värd, Askon och skriv en rad. Klicka på länken ovan.


365 Foton Utmaningens Regler

Fotona måste vara tagna under 2010
Endast dina egna bilder är tillåtna
Gör ett inlägg som matchar varje tema
Gör egna teman upp till 52 gånger under året, fritt val - Förra året tog jag ALLA tema, och vill försöka i år också
Bilderna kan vara redigerade eller inte – valet är ditt - Redigerar då jag vill få fram ett budskap
Mer info. tryck på länken.


Vill ni ser förra årets utmaning?






För att se Temalistan klicka HÄR!


I will mainly write in Swedish but from time to time I will also do it in English. I will have a translation gadeget on the right hand side pleas feel free to use it.

See you!!

Ps. Skulle någon som tittar hit vara intresserad av mina arbete med pärlor - fråga. De gamla inläggen finns kvar och så kommer jag att efterhand forsätta göra smycke men bara då och då presenter det på bloggen.